Pénztári tudástár

Lezárult az ÖPOSZ őszi kampánya

Az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége kampányának fő céljai voltak:

[endif]

  • A 2019 pénztár-konferencia kommunikációs támogatása

  • Az öngondoskodás fontosságának hangsúlyozása / A termékismeret erősítése

  • A friss kutatás eredményeinek publikálása

[endif]

  • A pénztárszövetség összesen 53 alkalommal jelent meg üzeneteivel a médiumokban

  • Az összes megjelenés 49 százaléka organikus megjelenés volt, míg 51 százaléka fizetett PR megjelenés

  • Az összes médiamegjelenés reklámegyenérteke nettó 15,16 millió forintot ért el, körülbelül ennyibe került volna a megjelenések listaáron megvásárolva

#kommunikáció

Kiemelt bejegyzések
Legfrissebb
Archívum
Cimkefelhő
No tags yet.
  • Facebook Basic Square