December 13, 2019

December 12, 2019

November 29, 2019

November 19, 2019

Please reload

Legfrissebb

Számviteli munkacsoport

December 12, 2019

1/5
Please reload

Kiemelt bejegyzések

Lezárult az ÖPOSZ őszi kampánya

10/18/2019

Az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége kampányának fő céljai voltak:


  • A 2019 pénztár-konferencia kommunikációs támogatása

  • Az öngondoskodás fontosságának hangsúlyozása / A termékismeret erősítése

  • A friss kutatás eredményeinek publikálása


 

  • A pénztárszövetség összesen 53 alkalommal jelent meg üzeneteivel a médiumokban

  • Az összes megjelenés 49 százaléka organikus megjelenés volt, míg 51 százaléka fizetett PR megjelenés

  • Az összes médiamegjelenés reklámegyenérteke nettó 15,16 millió forintot ért el, körülbelül ennyibe került volna a  megjelenések listaáron megvásárolva

Share on Facebook
Please reload

Cimkefelhő
Please reload

Archívum
  • Facebook Basic Square

Pénztári tudástár